Communications Assistant
Hos A Close Shave leder vi efter to studentermedarbejdere til at varetage forskellige kommunikative og grafiske opgaver 2-3 gange om ugen.
Hvem er vi?
A Close Shave er en konsulent- og SaaS-virksomhed stiftet i 2004, der tilbyder en bred vifte af kommunikationsopgaver, primært for kunder i detail- og servicebranchen. Vores arbejdsområder inkluderer:
- Daglig drift og teknisk udvikling af vores SaaS vidensplatform: Academy
- Kundekonsultation og rådgivning indenfor ledelse, kampagnearbejde, medarbejdertræning og intern kommunikation
- Digitale bureauopgaver, herunder opbygning af websites og visuel identitet, grafiske design-opgaver, copywriting, SoMe-community management og håndtering af nyhedsbreve
Vores arbejdskultur
Vi er et lille, kompetent team med høje ambitioner for både vores egen indsats og for vores kunder. Vi er en kreativ forretning, der udvikler sig i samspil med de mennesker, der træder ind i organisationen. For dig som kommende ansat betyder det, at du får mulighed for at udvikle dine færdigheder og dyrke de faglige interesser, der opstår undervejs. Vi søger to studentermedarbejdere, der har lyst til at træde ind i vores team på lige fod med os andre, og som er nysgerrige på og har lyst til at give sig i kast med forskelligartede opgaver.
Vi søger to profiler
Som studentermedhjælper vil du bistå med interne og eksterne kommunikationsopgaver på diverse digitale platforme, men primært på vores system Academy. Vores drømmescenarie er, at vores to kommende studentermedhjælpere kan komplementere hinanden og blive buddies. Én som står for tekst og den anden for grafik. Derudover skal I hjælpe hinanden med de daglige driftsopgaver, som vores kunder har, fx medarbejder-konkurrencer, spørgeskemaundersøgelser og motivationskampagner på Academy.
En visuel, grafisk profil
- Grafiske design opgaver – herunder også UX opgaver
- Content Planning – både tekst og grafik
- Udarbejde grafik til vores egen website og LinkedIn-profil
- Udvikling af strategiske kommunikationskampagner på og udenfor Academy i samarbejde med teamet
- Skabe grafisk og visuelt materiale, som understøtter vores kunders brand og visuelle identitet
Vi forestiller os, at du er i starten af din uddannelse som multimediedesigner, indenfor digital marketing management, designteknologi, entreprenørskab & design eller en lignende, passende uddannelse.
Vi leder efter en kandidat, der har:
- Forståelse for grafik, design og digital branding
- Erfaring med/interesse for relation management – vi sætter en ære i vores høje serviceniveau og vores langvarige kunderelationer
- Teknisk flair og en nysgerrighed for digitale værktøjer (vi bruger blandt andet Slack, Canva, Figma, Meistertask, Illustrator og WordPress – samt vores egen platform, Academy)
Har du spørgsmål til stillingen eller lign., er du velkommen til at kontakte Customer Success Manager, Maria-Lykke Bugge Stage, på telefon +45 30 50 88 10 eller på maria.lykke@acloseshave.com.
En tekstnørd til kreativ copywriting
- Ansvarlig for vores LinkedIn-profil – herunder drift og udvikling
- Opbygning af onboarding forløb, medarbejdertræning m.m. på Academy
- Tekstarbejde for vores kunder
- Udvikling af strategiske kommunikationskampagner på og udenfor Academy i samarbejde med teamet
Vi forestiller os, at du er på sidste år af din bachelor/ starten af din kandidat inden for kommunikation, dansk, digital marketing eller lignende uddannelser. Vi leder efter en kandidat, der har:
- Erfaring med tekstforfatning inden for forskellige målgrupper og formater
- Styr på komma og en formidlingsevne, der både engagerer læseren og sælger produktet
- Erfaring med at yde exceptionel service – måske du har arbejdet på “gulvet” eller fra en supportrolle med tæt kundekontakt
- Værktøjskassen skal være i orden indenfor virksomheds-kommunikation, branding og strategisk kommunikation
- Teknisk flair og en nysgerrighed for digitale værktøjer (vi bruger blandt andet Slack, Canva, Plandisc, Meistertask, Mailchimp og WordPress – samt vores egen platform, Academy)
- Erfaring med Chat GPT er en fordel, men ikke et krav
Har du spørgsmål til stillingen eller lign., er du velkommen til at kontakte Customer Success Manager, Anja Borg, på telefon +45 31 53 45 88 eller på anja@acloseshave.com.
Derudover vil du trives godt i teamet, hvis du er:
- Kvalitetsbevidst og fagligt stolt
- Omstillingsparat
- I stand til at igangsætte og prioritere egne arbejdsopgaver
- En team-player
Du behøver ikke at kunne tikke alle punkterne af – det vigtigste for os er, at du har et gåpåmod, lyst til at lære, udvikle dig og være en del af en dynamisk hverdag. Vi opfordrer derfor alle interesserede til at sende os en ansøgning.
Løn og personalefordele
- 15-20 timer om ugen og gerne 2-3 faste dage
- Løn er 160 kr i timen
- Opstart primo 2025, enten 15. januar, 1. februar – ellers efter nærmere aftale
Personalefordele
Som medarbejder hos A Close Shave har du:
- Fleksible arbejdstider/hjemmearbejdsdage
- Mulighed for massage hver 14. dag
- Træningslokale på kontoret
- Rabataftaler med udvalgte samarbejdspartnere (bl.a. fra hotel- & restaurationsbranchen)
- Teammiddage, sociale arrangementer og fredagsbar
- Kontorsnacks og økologisk frugt
- Et varmt og åbent kontormiljø delt med blandt andre Design Studio Johannes Torpe og vores lille kontorhund Coco
Ansøgning skal indeholde CV og en motiveret ansøgning på max én A4 side, eller tilsvarende det format du foretrækker. Slip gerne kreativiteten løs og send en kreativ ansøgning. Inkludér også gerne din motivation for at søge netop hos os, samt hvordan du ser, at du kan udvikle dig i vores virksomhed. Vedhæft også gerne tidligere arbejde, hvis du har lyst.
Vi kalder til samtale løbende og ansætter, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så send gerne din ansøgning allerede nu. Alle ansøgere bliver kontaktet, uagtet om de bliver indkaldt til samtale eller ej.
Ansøgning skal sendes til: job@acloseshave.com.
Vi ser frem til at læse din ansøgning og takker på forhånd for din interesse i os som virksomhed.
De bedste hilsner,
Team A Close Shave