Customer Success Manager til SaaS-virksomhed i rivende udvikling

23. maj 2023

Hos A Close Shave leder vi efter flere kræfter til vores stærke medarbejderteam. Vi søger en Customer Success Manager, der kan bistå nye og eksisterende kunder, som benytter vores sociale vidensplatform, Academy.

Hvem er vi?

A Close Shave er en konsulent- og SaaS-virksomhed, der spænder over en bred vifte af kommunikative opgaver for kunder, primært indenfor detail- og servicebranchen.

Vores arbejdsområder inkluderer rådgivning af kunder om ledelse, medarbejdertræning og intern kommunikation såvel som den daglige drift og tekniske udvikling af vores vidensplatform, Academy.

Derudover varetager vi en række digitale bureau-opgaver, der tæller opbygning af websites, copywriting, SoMe community management og håndtering af nyhedsbreve.

Som arbejdsplads

Du kan måske allerede fornemme, at vi har mange kompetencer fordelt på relativt få mennesker. Vores team er sammensat af unge og kompetente personer, der har skyhøje ambitioner for deres egen indsats såvel som for deres kunder.

Hos A Close Shave sker ting med lynets hast, og der er ikke noget, der hedder ‘plejer’. Opgaver løses med lige dele kreativitet, kompetence og knofedt. Derfor søger vi medarbejdere, som ikke er bange for at være selvstartende og kan navigere mellem the big picture og de sidste detaljer. Vi arbejder med fleksible arbejdstider, en sund work/life balance og tager ofte arbejdsdage fra hjemmekontoret – derfor er det også vigtigt, at du er selvkørende og værdsætter frihed under ansvar. 

Vi er initiativrige, nysgerrige og i udvikling. Har du lyst til at komme med på rejsen?

Dine opgaver

Som Customer Success Manager er du en af vores ansigter udadtil og vil være den primære kontaktperson for en række kunder, der anvender vores Academy platform.
Blandt dine kerneopgaver er:

  • Daglig supportering og optimering af kundernes platforme
  • Mødeaktiviteter og rådgivning af kunder, så de får det bedste ud af Academy
  • Onboarding af nye kunder, herunder systemopbygning, implementering samt  uddannelse af nøglemedarbejdere
  • Diverse driftsopgaver på vegne af kunderne, herunder mindre tekst- og grafikopgaver, medarbejderkonkurrencer og motivationskampagner
people

Om dig

Vores ideelle kandidat ser sig selv i følgende:
  • Erfaring med at yde service i særklasse – måske fra ‘gulvet’ eller i en lignende supportrolle med stor kundekontakt
  • Flair for digitale værktøjer (vi bruger alt fra Slack, Canva, Plandisc, Meistertask, Mailchimp og WordPress – foruden Academy, som vi har bygget fra scratch!)
  • Sans for grafik og branding, så du kan levere materiale til kunder, der wow’er
  • Styr på komma og formidling, der både fanger læseren, sælger produktet og holder sig til brief
  • Selvstændig og effektiv – ikke bange for korte deadlines og en arbejdsgang, hvor dagene aldrig er ens!

Vi tilbyder

Hos os får du en alsidig stilling med plads til personlig og professionel vækst.
Derudover:

  • Privat sundhedsforsikring
  • Kontor centralt i København
  • Varierende arbejdsopgaver
  • Mulighed for at præge egne ansvarsområder
  • Et fællesskab med plads til sjov, hygge og godt kollegaskab
  • Tæt samarbejde med velkendte brands

Der bliver løbende indkaldt til samtale. Stillingen bliver besat, når vi finder den rette kandidat. Send din ansøgning til job@acloseshave.com.

Scroll to Top