Sådan gør vi en forskel for kunder på tværs af brancher
Med otte gazelle-priser og en forretning i massiv vækst er Eventyrsport en succeshistorie, som vi er stolte af at være del af.
HiFi Klubben savnede et motiverende mødested for medarbejdere på tværs af landegrænser til vidensdeling, specialiseret onlinetræning og intern kommunikation. Det har vi hjulpet dem med.
Hos A Close Shave har MASH fundet en samarbejdspartner, der både kan kvalitetssikre i kraft af intern kommunikation samt styrke brandet udadtil.
Indeks Retail ønskede en forenende platform til deres butikskæder, hvor dialog, nyhedsformidling og kampagnetræning ville gøre arbejdsdagen effektiv og motiverende. Det sørger Academy for.
Med Academy-platformen har FynBus fundet nøglen til, hvordan de skaber et fællesskab for chaufførerne, udvikler medarbejderkompetencer og forbedrer kundeservicen.
Brøchner Hotels har opnået en gennemgående og stærk virksomhedskultur, hvor deres engagerede medarbejdere trænes, informeres og uddannes på Academy-platformen.
Matchmaking
Forventningsafstemning er nøglen til godt samarbejde. Vi vil være sikre på, at vi er et godt match, inden vi overhovedet går i gang. Derfor bruger vi altid de første møder med dig på at behovsafdække og lære hinanden at kende.
Planlægning
Som kunde bliver du tildelt en dedikeret projektleder, der lægger en plan for den fælles proces. En gennemtænkt plan skaber nemlig tryghed og betyder, at du aldrig behøver at være i tvivl om næste skridt.
Eksekvering
Vi gør en dyd ud af at levere skyhøj kvalitet på kort tid. Vores setup er agilt, og derfor møder vi dig altid med stor fleksibilitet. Vi ved nemlig, at hverdagen kan ramme uventet, og derfor gør vi plads til justeringer af den oprindelige plan undervejs.
Forankring
Nogle bureauer afslutter samarbejdet, så snart produktet er overleveret. Det gør vi ikke. Vi ser implementering som afgørende og hjælper med, at projektet tages godt imod og efterjusteres, så det passer som fod i hose.
Evaluering
Analyse, evaluering og sparring spiller en stor rolle i vores arbejde – din organisation er nemlig i evig udvikling. Gennem længerevarende samarbejder gør vi os kloge på vores kunder, så vi problemfrit kan navigere mellem the big picture og de mindste detaljer.